MANFAAT POLIFENOL & VIVIX SHAKLEE

VIVIX SHAKLEE!


Assalamualaikum & Hi, 





Ramai yang tertunggu tunggu promo VIVIX ni. Memandangkan harganya yang premium, time promo ni la masa yang paling sesuai untuk mereka yang ingin mencuba atau, bagi yang dah memang mengamalkannya untuk restock lebih dari sebotol.


Apa yang membuatkan VIVIX istimewa & menjadi pilihan ramai adalah disebabkan ramuannya; 


1- ANGGUR MUSCADINE






Anggur bukan sebarang anggur, takde jual kat kedai buah tepi jalan. 


Satu-satunya anggur yang mempunyai lebih satu kromosom yang bermanfaat untuk kesihatan. Anggur ini mempunyai ciri-ciri untuk menghentikan bahan kimia yang menjadi penyebab kanser, juga sebagai anti-virus dan anti-bakteria.


Anggur muscadine dan bijinya adalah salah satu daripada sumber terbaik antioksidan dan mempunyai ciri anti-radang. Jika dibandingkan dengan anggur lain, ia mempunyai 40 kali ganda lebih polifenol yang banyak khasiatnya dalam kesihatan menyeluruh.


2- EUROPEAN ELDERBERRY 






Berry yang bertaraf PREMIUM HIGH CLASS kalau dalam salasilah keluarga berry. Elderberry merupakan buah yang popular dan telah lama digunakan dalam perubatan tradisional.


Ia juga banyak khasiat untuk penjagaan kesihatan menyeluruh dari kesihatan jantung dan lain lain.


3- PURPLE CARROT






Purple carrot adalah sumber terbaik vitamin A dan mengandungi phytochemical termasuk lah carotenoids, phenolics, polyacetylenes, isocoumarins dan sesquiterpenes. Ia juga mengandungi anthocyanins, antioksidan yang mustajab. Anthocyanins bertindak sebagai anti-radang, anti-mikrob dan anti-carcinogen yang berupaya untuk mengurangkan risiko penyakit jantung.


Asid klorogenik adalah anti oksidan paling banyak dalam semua carrot termasuk lah Purple Carrot. Ia bertanggungjawab mengurangkan risiko penyakit diabetes. 


4- POLYGONUM CUSPIDATUM (Knotweed Jepun)






Sejenis tumbuhan perenial yang besar berasal dari asia, juga banyak ditemui di Amerika Utara dan Eropah. Knotweed jepun adalah sumber komersial Resveratrol.


Polygonum Cuspidatum banyak manfaat kesihatan dan digunakan untuk merumuskan supplement ANTI PENUAAN. 


Kesimpulan dari ujian demi ujian menunjukkan polyphenol di dalamnya membantu:


❤ Melambatkan proses penuaan

❤ Menjaga paras kolesterol sihat

❤ Memihara tekanan darah normal

❤ Meninggikan prestasi atlet 

❤ Mengurangkan berat badan


Siapa yang berminat boleh contact El keh!


📲 http://elyanayazmin.wasap.my


#Vivix #VivixShaklee #vivixpromosi #ShakleeAmpang #ShakleeCyberjaya #ShakleeSegamat #ShakleeMalaysia #ShakleeKualaLumpur #ShakleePutrajaya #ShakleeBrunei #VivixBrunei #VivixSingapore #ShakleeKuantan #Antioksidan #PCOS #Cysts #AwetMuda #KulitKusam #ShakleeKelantan #ShakleeTerengganu #ShakleeJB #ShakleeMelaka #ShakleePromo #Merokok #Kolestrol #Kurus #Gemuk #WeightLoss #TurunBerat #ShakleeRompin

0 comments: