PROMOSI SHAKLEE OGOS 2021!



Assalamualaikum & Hi,

Bulan Ogos ni merupakan bulan kemerdekaan buat kita, rakyat Malaysia. Alhamdulillah sempena bulan istimewa ini, pihak Shaklee Malaysia sekali lagi menawarkan promosi-promosi menarik yang semestinya sentiasa dinanti-nantikan oleh pengguna setiap produk keluaran Shaklee.


Alhamdulillah kali ni ada 3 promosi istimewa yang telah disediakan. Sudah pasti ianya lebih menarik dengan penjimatan berganda. Apatah lagi ianya khas untuk kita semua yang sangat menitikberatkan untuk memperoleh tahap kesihatan yang lebih baik serta penjagaan kulit wajah yang lebih diyakini.

Apatah lagi di zaman pandemik ini, terlalu banyak tekanan yang mungkin kita alami, tidak kisah kita berada dalam golongan yang mana. Semua sudah mula merasai bahang dan keresahan yang seperti tiada jalan penyelesaian ini.

Mana kita yang bekerja pada masa sama perlu menguruskan rumah dan anak-anak, perlu menjadi guru. Guru-guru juga turut tertekan yang mana nak sediakan material yang terbaik pada masa sama ada urusan rumah yang perlu mereka uruskan. Allah kalau nak dibuka cerita sebenarnya ibarat kata mat salleh;

'We might not be in the same boat, but we are in the same storm'

Jadi sekiranya anda adalah seorang ibu atau wanita bekerjaya yang yang sedang berhadapan dengan tekanan atau 'stress' untuk menggalas tanggungjawab serta tekanan seharian yang ada mungkin promosi yang shaklee tawarkan ini boleh membantu anda.


Almaklumlah kadang-kala kita boleh tertekan dengan pelbagai perkara mengikut situasi masing masing. Mana nak menggalas segala tanggungjawab yang ada dan berusaha untuk berikan sebaik mungkin.

Namun, dalam kita hendak memberikan yang terbaik, amat penting untuk kita jaga juga kesihatan kita, kerana kesihatan itu mahal harganya. Andai anda merasa lesu dan tidak bersemangat, mempunyai masalah berat badan dan masalah penghadaman serta mengalami masalah kulit wajah, ini adalah peluang terbaik untuk anda mula ubah situasi anda.


Peluang untuk melakukan transformasi diri untuk menjadi lebih sihat, bertenaga, semangat dan gembira mengharungi hari hari yang kian mencabar ini.

Dengan setiap pembelian set promosi bulan ini, anda bukan sahaja dapat keahlian secara percuma dan kos penghantaran percuma, malah anda juga akan dapat mug eksklusif daripada shaklee dengan design yang sangat menarik atau baucer bernilai RM30 (mengikut terma dan syarat).

Malah percayalah promosi ini jauh lebih menjimatkan dan ianya jauh lebih menguntungkan pihak anda!

Jom rebut dan dapatkan promosi ini segera ;


0 comments: