SHAKLEE’S TRIP: SUPERSTAR LIBRA CRUISE 2017 (PART 1)

Assalamualaikum wbt & Salam Sejahtera...

Sebelum segala kenangan indah ini semakin samar dari ingatan, El nak abadikan ia di blog ni supaya jadi tatapan El di hari tua nanti.

Alhamdulillah pada 22hb - 26hb November 2017 baru baru ini El berpelang menikmati percutian percuma tajaan sepenuhnya oleh Shaklee.




Sejujurnya tak sangka business yang El buat sekadar cuba cuba & suka suka mampu membawa El ketahap ini. Percutian tajaan shaklee merupakan impian semua Shaklee Indipendent Distributor (SID).

Almaklumlah percutian tajaan shaklee dengar katanya bukan biasa biasa dan lebih pada 5 bintang. Kalau sebelum ni El hanya dengan kisah mentor El ke trip shaklee, tapi Alhamdulillah kini El dapat rasakan sendiri.

Sungguhlah memang lebih pada 5 bintang!

Allahuakbar, syukur Alhamdulillah.

Serious percutian bersama shaklee menairi Superstar Libra Cruise adalah antara moment terindah dalam hidup El.

Tak sangka ada orang nak bagi cuti percuma dah tua tua ni, Alhamdulillah.

Hard work really pays off tau bila join trip nih, plus ini adalah antara kayu ukur kejayaan perjalanan business El dengan shaklee.

InsyaAllah akan terus pastikan diri layak untuk join trip trip tajaan shaklee seterusnya seperti trip international & umrah.

So kisahnya bermula apabila those yang qualified untuk trip di panggil untuk briefing session di branch. Eventhough El tak dapat join tetapi Alhamdulillah ada team mates yang dapat pergi.

Paling best before trip lagi Shaklee dah suprise kami dengan gifts antaranya;

✔️ Beg Karrimor!



Diorang kata bag ni mahal, jenama elok. I have no idea tapi beg ni bila pakai travel selesa gila! Sangat practical untuk those yang nak travel 😊

✔️ Travel Booklet!



Travel booklet ni Shaklee sediakan khas untuk kami so that kami tahu every single activities and things we must know for our trip. Seriously sangst helpful, tak payah semak otak fikir jadual sebab booklet ni sangat lengkap. Thumbs up Shaklee!

✔️ Baju Shaklee!



Selain pada bag & travel booklet kami dapat jugak satu tshirt exclusive from Shaklee! Ya Allah baik betul hati Shaklee kami bagi macam macam. Ini belum mula travel lagi dah di berimacam macam. Alhamdulillah! Rasa macam VVIP pulak 😆

So ini baru teaser je tau trip Shaklee nih, nanti El continue with part part seterusnya.

InsyaAllah El akan review day by day trip shaklee yang El dah pergi ni.

Enjoy & stay tuned!...

0 comments: