mintak maaf…

hue hue hue..saye nak mintak maaf la..maybe lepas ni mintak maaf lagi jugakk..tapi nih bagi official la..saye dah janji nak update setiap jumaat, sabtu dan ahad itu cerita bila  xx +xy.. namun disebabkan ke –busy -an tahap dewa serta pergi holiday di genting telah membantutkan niat saya untuk hapdet..hua hua hua..maaf ya.. mungkin perkara ni akan berlaku lagi jika ada sebab2 yang tak dpt di elakkan cth minggu exam..makanya saya mintak maaf in advance..oh mesti ade yang kate..eleyhhh poyo ja mintak maaf..bajet orang semua ikot cerita xx + xy..meh sini cek nak habaq kt hang pa semua.. cek jenis dah janji..if tak dpt tunai..cek mintak maaf..biarlah walau sorang dua ja yang baca cerita bila xx+xy..namun itu satu tanggungjawab bila kita dah berjanji..ceyh mungkin ada yang cakap..eh mane ada kau janji..oh2..if tak janji pon..tapi dah sah2 saya cakap setiap jumaat, sabtu dan ahad..for sure laa dikira suatu tanggungjawab..

coz ada ja yang tanya bila nak hapdet cerita bila xx + xy..huoh..idea byk ohh..tapi..tak tertaipp..nk buat draft? huh..cerita ni xleyh draft2 sangat..sbb nanti saya lupa die punya feel time tulis..huoh..kamu mungkin tak paham..xpa2..ki3x.. okeng..

saya punya banyak idea nak tulis entry..macam2 mahu story  n share..cthnya kisah percutian baru2 ini..saya rasa cerita saya ke genting highland n kuala lumpur tak perlu di ulas..kerana akan di ulas di blog theyanasensei..ki3x..nak tahu aktiviti harian saya dikolej?blh lah terjah blog itu..oh sambung2..bukan takmo buat entry..tapinya..saya nk taip bagi elok orang baca..aduihh..amek masa wooo..sbbnya..saya punya BM lingkup, pastu saya slow skit bab2 isi2 gambar ni..maleh..hua hua hua.. even hutang tag mr acancapik n si mario tak dibuat2 lagi..hue hue hue..bila entah saya mahu buat..dah drafting dah yang tu..tapi terasa nak tulis baru..sbb feel time buat drafting tu dah lari entah kemane..hua hua hua..saya mmg jenis tak suka wat separuh2..esaiman pon camtu..nt saya lupa kenapa saya buat yang separuh tu..n kemudian blur nak sambung apa..hahahaha..teruk betol ini elyana yazmin..haiya..ki3x..

oh hari ini mata ku saket sebab itu semot2 yang grrr buat jiwa saya panas woo..pagi2 tadi bangun..terbau satu bau..oh ku kenal itu bau..itu bau batalion semot2.. tiba2 terasa gatai satu badan..mata terasa berair..oh gatal sudah mataku..lalu bengkak dan merah..kemudian diikuti selsema serta bersin yang tak henti2..sungguh pedih..huoh…ni baru tgk n bau semot..belom lagi saya kene gigit..waaaa.sungguh pedih wooo..saya alah betol dengan semot..even dengan hanya lihat batalion semot yang banyak..mata saya dah merah n berair n pastu bengkak..pastu selsema..dasat bukan?? saya pon tak tau la kenapa..selalu ja jadi camtu.. hua hua hua..ni tgh taip entry pon duk sok sek sok sek hidung..n kejap2 tenyeh mata..hua hua hua..

patutnya ini hari, saya perlu start buat esaimen setelah habis duit dan tenaga n berceria di genting highland dan timesquare. namun, akibat semot2 yang mencacatkan pemandangan di pagi hari..telah membuatkan saya terbantut untuk buat kerja kerana ketidakselesaan..saya mandi lepas tu asek2 masuk toilet untuk basuh muka..n terbaring tahan saket di mata..aduii..sedih2..itulah orang kata..kita hanya merancang..tuhan yang tentukan..mungkin hari ini..saya ditakdirkan untuk tunai janji update cerita xx + xy..oh update belog blh..buat esaimen  tak boleh..??? hahahaha..

esaimen perlu pakai akal..buat blog..taip ja sesedap rasa hati nak taip apa..tak payah perah otak sangat kecuali nk taip entry fakta n ..herm..sat2..tadi seksa gak taip entry xx +xy..if tgk btol2 tak berseri episode baru ni..huuah..payah juga ya mereka-reka cerita ni continuously..sebab feel tak sama setiap hari..maka lenggok dan gaya cerita agak tak tersusun..huh..tabek spring dekat penulis novell..ANDA HEBAT~

okeng..ape telah ku pot pet pot pet disini?? huoh..nanti ade kena cap mak tiri pulak saye ni.. ade sorang kawan saya x boleh di pot pet pot pet..sat lagi stress..hahahaha.. huoh..itulah kawan saya si kodomo lion..

oh satu lagi saya agak nk tekanan disini.. kenapa orang bilang saya ada pakwe ya? kenapa orang kata saya tipu bila saya kata saya tiada pakwe..n kenapa ada yang macam tak phm2 saya ini bagaimana orangnya..takpa2..mungkin mereka tak mengenali saya.. disini nak beritahu.. saya single tapi tak available okeng..2 tahun dah kot…ade yang tanya..kenapa takmau ada pakwe..saya mahu bilang disini..sabar2 nanti ada pkwe aku tayang kt korang..jgn buat spekulasi2 tak best ok.. saya baru lepas frust..bg can untuk saya sembuh dulu n kemudian fikir balik..karang if terjah tiba2 terus dalam indutri perkapalan..tak pasal kapal karam.. orang niat nk bagi kapal belayar selamanya..bukan karam ditengah jalan..take it slow n easyy..ibarat kate someone yang agak important now..follow the flow.. lepas sembuh..saya search balik itu starlight baru.. now pk calon2..pastu nt ready fokus..er..calon?? dah jumpe kot..entah..tak tahu.. jeng3x?? rahsie2.. huoh kwn2 kata saya macam ahli sikology..sikologi org boleh la..diri sendiri???sudah malas terlalu awal serius..nt saya jugak yg frust..so saya nk follow the flow jugakla.. if itulah orangnya jodoh saya sure satu hari tuhan permudahkan segalanya..relaks..umur baru 21..hua hua hua..belom 30 lagi..ngahahahha~

p/s: patutnya ini entry mintak maaf..herm..tapi berjela..kenapa ya?? huoh..elyana yazmin bila menaip tak hengat dunia..miahahahha..~

ulasan gambar:

hehhe..itula ammar..die budak kecik saya tak tahu napa tapi saya suka dia sgt2..mungkin jarang ketemu gamaknya..itu anak sedara kwn saya..tapi saya pula sibuk2 mahu itu budak..hurmm..entah pahperh saya ini.. gambar ini kini telah menjadi wallpaper FB, Laptop, Enset dah ym saya..miahahahha

7 comments:

Ariff Shah said...

itulah. menaip tak ingat dunia :P

Mario said...

ok ok aku maafkn...hohoho

Wafiq Legacy said...

pe la ko weyh..tulaa...g KL xmo jumpe aku..cmtu laa..

elyana yazmin said...

ariff: hahaha..hadui..itulah..hisyh2.ki3x

mario: terima kaseh sahabat ku mario..lalalalla~

wawa: hooo..jgn la bilang bagitu..wa sedeyh woo if lu cakap gtu.. T.T..huhu..next time kita ketemu ya ;p

lekir said...

Mak ai panjang nyer.. macam baca cerpen. anyway terhibur juga bila baca

Unknown said...

first time datang sini...tapi bagusla kalau suke mintak maaf

AcanCapik said...

ni gian nak menaip ni... takpe2. wat satu2, relax dulu k.